Interzoo 2016 – Největší B2B veletrh PET byznysu
Autor: Redakce <redakce(at)hafbezobav.cz>, Téma: Reklama, Vydáno dne: 08. 06. 2016



Po dvou letech se otevřely brány norimberského výstaviště v rámci 34. ročníku B2B veletrhu Interzoo...

 


 

 

... Nové kontakty, celosvětový obchod a inspirující dojmy si nenechalo ujít 39 tisíc návštěvníků z 90 zemí světa. Z České republiky se představila i společnost VAFO PRAHA, producent oblíbených značek pro domácí mazlíčky jako Brit, Carnilove, Sam´s Field, Profine či Petit. Dorazila i dceřiná společnost Canvit, výrobce značky Nutrican, funkčních pamlsků a doplňků pro domácí i hospodářská zvířata.

 

Letošní počet vystavovatelů se zvýšil o sedm procent, svou práci prezentovalo na 1 818 firem z 61 zemí na více než 115 tisíc metrů čtverečních výstavní plochy. Většina návštěvníků, asi 70 % přijelo z Německa, Itálie, Francie, Nizozemska, Španělska, České republiky a Polska. Jen novinářů se akreditovalo skoro 500.

 

Trh s PET sortimentem jednoznačně prosperuje. Toto tvrzení se opírá o mezinárodní ekonomické údaje z průzkumu trhu ústavu Euromonitor: „Celkový globální trh našeho segmentu se rozrostl na více než 92 miliard Euro," hlásil na tiskové konferenci veletrhu Norbert Holthenrich, předseda německé Pet Trade & Industry Association. Jenom evropský trhu z toho představuje 28,8 miliard Euro.

 

„Interzoo je pro nás každé dva roky hlavní událostí zahraničního obchodu. Získáváme zde exportní kontrakty z celého světa a zároveň je to pro nás ideální příležitost setkat se se stávajícími partnery a posílit společné vazby,“ potvrzuje význam akce i marketingový ředitel společnosti VAFO PRAHA, Martin Šámal.

 

„Letos jsme na veletrhu představili inovovanou řadu prémiových i superprémiových krmiv pro kočky Brit Premium Cat a Carnilove Cat, konzultovali se svými partnery relaunch pamlsků značky Brit Leťs Bite! a získali pozitivní ohlasy i na rozšíření sortimentu pro podporu prodeje,“ doplňuje.

 

A zájem návštěvníků potvrdil očekávání.Prostřednictvím veletrhu Interzoo společnost VAFO PRAHA v minulosti pronikla na trh jihovýchodní Asie a česká krmiva se tak prodávají v Malajsii, Indonésii či Singapuru. Na základě kontaktů z Norimberku také podařilo otevřít trh v Jižní Americe.