domisek
Třída dorostu
|
 |
« kdy: 14. Srpen 2008, 10:03:56 » |
|
Zdravím, byl by někdo ochotný se podělit o zkušenosti s výstavami? Mám štěňátko a určitě bychom rádi na výstavy chodili, ale přiznám se, že jsem v tom úplný nováček a pokud by se našel někdo, kdo by poradil, jak se přihlásit, čím začít, jak trénovat a tak podobně budu moc ráda.
|
|
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
|
katmai
|
 |
« Odpověď #1 kdy: 14. Srpen 2008, 10:29:12 » |
|
Jn stručně - hodně si ulehčíš práci, když ho budeš učit hned od počátku výstavní postoj. Pokud vím, husky se předvádí v tzv. volném postoji, to znamená, že na něj ve výstavním kruhu nesaháš (jako je to třeba u ohařů), stojí sám. Je dobře dojít se podívat na nějakou výstavu, jak to tam vypadá, skvělé jsou klubovky plemene nebo speciálky, tam si s tebou o tom někdo určitě popovídá, jaká jsou specifika předvádění u tvého plemene, i když ne vždycky u nás vidíš opravdu pěkné předvedení. Já bych ti doporučila podívat se na videa z britské výstavy Cruft's, tam předvádějí opravdu profesionálně.
|
|
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
domisek
Třída dorostu
|
 |
« Odpověď #2 kdy: 14. Srpen 2008, 10:38:41 » |
|
Díky za odpověď, asi bych se tedy měla obrátit na klub. Stránky klubu jsem prohlížela i jejich fotky z výstav. Hledala jsem vlastně i někoho, kdo třeba na výstavy jezdí a má zkušenosti a byl by třeba ochoten se někdy sejít a předvést mi, jak by postoj měl vypadat, jak a kde si hlídat výstavy, kterých a kdy se zúčastnit, připadně, třeba na naší první výstavu se k němu připojit.
|
|
|
|
|
Zaznamenáno
|
|
|
|
radecha
Strážný Pes
Dogus Suprus Maximus
Pohlaví: 
Bačice, Kožka a Mordera
|
 |
« Odpověď #3 kdy: 14. Srpen 2008, 10:42:48 » |
|