Haf Bez Obav
25. Květen 2012, 00:02:02 *
Vítej, Host. Prosím přihlaš se nebo se zaregistruj.
Nedostal jsi svůj aktivační email?

Přihlaš se uživatelským jménem, heslem a délkou sezení
Novinky:

Časopis Výcvik   Domů   Nápověda Vyhledávání Přihlásit Registrovat  
Stran: [1] 2 3 ... 32   Dolů
  Tisk  
Autor Téma: Výstavy všeobecně  (Přečteno 19898 krát)
0 uživatelů a 1 Host prohlíží toto téma.
domisek
Třída dorostu
*

Zobrazit profil
« kdy: 14. Srpen 2008, 10:03:56 »

Zdravím, byl by někdo ochotný se podělit o zkušenosti s výstavami? Mám štěňátko a určitě bychom rádi na výstavy chodili, ale přiznám se, že jsem v tom úplný nováček a pokud by se našel někdo, kdo by poradil, jak se přihlásit, čím začít, jak trénovat a tak podobně budu moc ráda.
Zaznamenáno
katmai
Vítěz výstavy (BIS)

Pohlaví: Ženské

Jazee

Zobrazit profil
« Odpověď #1 kdy: 14. Srpen 2008, 10:29:12 »

Jn stručně - hodně si ulehčíš práci, když ho budeš učit hned od počátku výstavní postoj. Pokud vím, husky se předvádí v tzv. volném postoji, to znamená, že na něj ve výstavním kruhu nesaháš (jako je to třeba u ohařů), stojí sám. Je dobře dojít se podívat na nějakou výstavu, jak to tam vypadá, skvělé jsou klubovky plemene nebo speciálky, tam si s tebou o tom někdo určitě popovídá, jaká jsou specifika předvádění u tvého plemene, i když ne vždycky u nás vidíš opravdu pěkné předvedení. Já bych ti doporučila podívat se na videa z britské výstavy Cruft's, tam předvádějí opravdu profesionálně. 
Zaznamenáno
domisek
Třída dorostu
*

Zobrazit profil
« Odpověď #2 kdy: 14. Srpen 2008, 10:38:41 »

Díky za odpověď, asi bych se tedy měla obrátit na klub. Stránky klubu jsem prohlížela i jejich fotky z výstav. Hledala jsem vlastně i někoho, kdo třeba na výstavy jezdí a má zkušenosti a byl by třeba ochoten se někdy sejít a předvést mi, jak by postoj měl vypadat, jak a kde si hlídat výstavy, kterých a kdy se zúčastnit, připadně, třeba na naší první výstavu se k němu připojit.
Zaznamenáno
radecha
Strážný Pes